حرکت عجیب مخابرات گیلان و یک علامت سوال بزرگ!

  • گیلان پیرترین استان کشور/ زاد و ولد در زوج های گیلانی کاهش یافت
  • تاریخ خبر : یکشنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۴ - ۲۰:۵۳

    کد خبر : 30651

    حرکت عجیب مخابرات گیلان و یک علامت سوال بزرگ!

    شاید اگر تنها یک بار هم از روبروی ساختمان مرکزی مخابرات گیلان عبور کرده باشید، اتوموبیل های قرارداده شده بر بالای داربست های بلند توجه تان را به خود جلب کرده باشد اما …

    به گزارش واران نیوز به نقل از  خزرآنلاین، شرکت مخابرات استان گیلان مدت هاست که هزینه های فراوانی را صرف تبلیغ عملکرد خود و البته تلاش برای جذب مشتریان به خصوص در حوزه فروش اینترنت می کند. فارغ از اینکه مخابرات گیلان تا کنون تا چه اندازه در این راه و البته خدمت رسانی به مشتریان موفق بوده است، نکته مهم اینست که تبلیغ گسترده و جذب مشتری تنها درصد کمی از موفقیت را در بازار رقابت به همراه دارد و حفظ رضایت مشتری و ارائه خدمات هر چه بهتر و به روزتر می تواند نقش تاثیرگذاری در به هدر نرفتن هزینه های صورت گرفته برای جذب مشتری باشد.

    نگاهی گذرا به کیفیت و سرعت اینترنت ارائه شده توسط مخابرات، رفع به موقع مشکلات مشترکان در هنگام خرابی، پرهیز از سیاسی بازی در بدنه شرکت، همه و همه از مهترین معیارهایی است که می تواند در نمره نهایی رضایت یک کاربر به عملکرد مخابرات گیلان نقش اساسی داشته باشد.

    این شرکت عریض و طویل مدت هاست که با بسترسازی زیرساخت های مناسب مانع از تجمع مردم در مقابل بانک ها برای پرداخت قبوض تلفن ثابت خود شده است و با اعلام شماره تماس ۲۸۲۸ به مشترکان گیلانی از آن ها خواسته است تا از طریق این سامانه اقدام به پرداخت قبوض خود کنند.  تا به این جای کار همه چیز خوب و عالی پیش می رود اما مشکل از آن جایی آغاز می شود که وقتی تلفن منزل یا محل کار به دلیل مبلغ بدهی که می تواند کمتر از ۱۰ هزار تومان هم باشد، قطع و یک طرفه می شود، حتی با پرداخت همان مبلغ ناچیز از طریق سامانه ۲۸۲۸ باز هم تلفن به صورت خودکار وصل نشده و صدای ضبط شده پشت خط از شما می خواهد که حتما به واحد آبونمان مراجعه کنید!

    چندی پیش بود که رضا خضردوست مدیر عامل شرکت مخابرات گیلان تلفن های ثابت را برای این شرکت زیان ده خوانده بود با این حال گفته بود که برای رفاه حال مردم و مشترکان، واگذاری این تلفن ها به مردم ادامه می یابد و حتی سعی بر این است که واگذاری خطوط تلفن ثابت به روز باشد.

    هر چند وعده خضردوست در خصوص واگذاری به روز خطوط تلفن ثابت هیچگاه عملی نشد اما گویا انحصار نصب خطوط تلفن ثابت برای شرکت مخابرات ایران، سبب شده است که مسئولان این امر با داشتن گوشه چشمی به زیان ده بودن این خدمت، انگیزه چندانی برای رفع مشکلات مشترکان تلفن ثابت نداشته باشند!

    کلیه حقوق برای پایگاه خبری واران نیوز محفوظ است
    Desgined & Programmed by AmirHz.ir