گلایه‌های کاربران اینترنت مخابرات گیلان از مراکز پشتیبانی

  • گیلان پیرترین استان کشور/ زاد و ولد در زوج های گیلانی کاهش یافت
  • تاریخ خبر : یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۹۵ - ۱۲:۳۹

    کد خبر : 45307
    واران خبر گزارش می‌دهد/

    گلایه‌های کاربران اینترنت مخابرات گیلان از مراکز پشتیبانی

    کابران اینترنت مخابرات گیلان از مراکز پشتیبانی گلایه‌مند هستند.

    واران خبر_صومعه‌سرا: اینروزها بازار کندی و اختلالات اینترنتی گرم است و به دنبال آن کاربرانی که در زمینه حل مشکلات خود موفق به دریافت پاسخ مناسبی از مراکز پشتیبانی سرویس اینترنت نشده‌اند گلایه‌های متعددی دارند.

    مدتیست کاربران اینترنت در بخشی از نقاط مختلف گیلان از سرعت و قطع و وصل شدن مکرر آن انتقاد دارند و برای پیدا کردن راه چاره با مرکز خدمات مشترکین ۲۰۲۰ تماس حاصل می‌کنند.

    اما متاسفانه این مرکز خدمات‌دهی علاوه بر اینکه یک پاسخ قانع کننده به مشترکین نمی‌دهد، در برخی موارد با عدم دریافت پاسخی مناسب و پابرجا ماندن مشکل موجبات نارضایتی و گلایه‌های کاربران رافراهم می‌آورد.

    در چندماه گذشته خبرگزاری شبستان اقدام به درج خبرنمود تا شاید ذره‌ای از مشکلات مشترکین حل گردد اما علیرغم گذشت چند ماه از این اعلام، اما هنوز مشترکان سرویس ADSL مخابرات از کیفیت سرویس و اختلال‌های مقطعی گلایه‌ می‌کنند.

    در این راستا، یوسف ضیابری، یکی از مشترکین آشنای اول به خبرنگار واران خبر گفت: مدتیست مودم اینترنتم قطع و وصل می‌شود و به سرعت بسته اینترنتی پایان می‌رسد.

    وی با بیان اینکه برای این موضوع بارها با مرکز خدمات دهی ۲۰۲۰ تماس حاصل کرده‌ام، افزود: اپراتورهای این مرکز هر روز به من وعده می‌دهند که تا چنددقیقه دیگر کارشناس مربوطه با شما تماس می‌گیرد و به منزل شما برای رفع مشکل حضور پیدا می‌کند.

    این مشترک سرویس ADSL مخابرات تصریح کرد: از ۲۸ فروردین تا کنون با وجود اینکه هر روز با مرکز ۲۰۲۰ تماس گرفته‌ام و آنها قول‌های بی‌عمل داده‌اند، هنوز هم از کارشناس خبری نشده و نمی‌دانم مشکلم را دیگر چگونه برطرف نمایم.

    ضیابری با بیان اینکه یک نفر باید پیدا شود تا دلیل سرعت کم، قطع و وصلی‌های مکرر و زود تمام شدن گیگ‌های اینترنتم را بدهد، خاطرنشان کرد: از اصحاب رسانه خواستارم تا صدای مردم را به گوش مسئولان برسانند تا شاید مشکل ما حل گردد.

    وی اظهار کرد: از شرکت مخابرات که خود منبع اصلی تامین اینترنت پرسرعت بسیاری از شرکت‌های دیگر اینترنتی و رقیب نیز است، انتظار می‌رود سرعت و کیفیت خدمات خود را متناسب با امکانات و بودجه‌ای که در اختیار دارد، ارتقا دهد چراکه مشتریان اینترنت مخابرات استان گیلان از این موضوع گلایه دارند که چرا با وجود پرداخت هزینه ADSL خود به دلیل سرعت بسیار کند خدمات نمی‌توانند از اینترنت به اصطلاح پرسرعت مخابرات استفاده کنند.

    کلیه حقوق برای پایگاه خبری واران نیوز محفوظ است
    Desgined & Programmed by AmirHz.ir